Actueel

Op de hoogte blijven van actueel nieuws van NIKO? Op deze pagina vindt u ons bewonersblad De Meerpoort, het weekmenu, de activiteitenkalender en ander belangrijk nieuws.

NIKO in het nieuws!

Mooie publiciteit voor NIKO! Opleidingsfunctionaris Petra Bieshaar werd geïnterviewd voor een artikel in het Noord-Hollands Dagblad.

Prezo-keurmerk

9 december 2021

Prachtig nieuws voor NIKO! Onlangs heeft ons wijkzorgteam het PREZO-keurmerk officieel behaald. PREZO is een integraal kwaliteitsmodel voor de zorg. Het gaat uit van de landelijke eisen voor goede zorg. Middels onafhankelijke toetsing kan het PREZO-keurmerk worden behaald. Dat is NIKO’s wijkzorgteam gelukt en daar zijn we terecht zeer, zeer trots op! Chapeau aan alle medewerkers die hier zo keihard voor hebben gewerkt!

Hartjes
Klik op de afbeelding om De Meerpoort ‘bladerbaar’ weer te geven.

De Meerpoort

In De Meerpoort leest u leuk nieuws over onze locaties, gedichten en verhalen van u, voor u!

De Meerpoort juli 2022

Door onvoorziene omstandigheden is het bewonersblad De Meerpoort voor augustus komen te vervallen.

Excuses voor het ongemak.

De Activiteitenkalender

In de Activiteitenkalender treft u onze reguliere en bijzondere activiteiten.

Wij kunnen u momenteel nog geen activiteitenkalender bieden. Zodra dit wel weer mogelijk is, vindt u deze hier.