Actueel

Op de hoogte blijven van actueel nieuws van NIKO? Op deze pagina vindt u ons bewonersblad, het weekmenu en ander belangrijk nieuws.

Bewonersblad NIKO

In ons bewonersblad NIKO leest u leuk nieuws over onze locaties, gedichten en verhalen van u, voor u!

Bewonersblad NIKO februari 2023

Bewonersblad NIKO januari 2023

Hartjes

NIKO IN HET NIEUWS

Veilig Voedsel

Deze zomer kreeg NIKO, zoals elk jaar, bezoek van de organisatie Veiligvoedsel.nl.

Altijd spannend, want heb je je zaakjes wel op orde? De auditor van Veiligvoedsel checkt de hygiëne in de breedste zin van het woord: materialen, alle ruimtes van de keuken, tot diep in de koelkasten, de temperatuur van de maaltijden, houdbaarheidsdata, stand van de vriezer tot en met de staat van het gebouw worden onder de loep genomen.

Gelukkig scoorde NIKO een dikke 8,4! En dat in de zomer; zeker niet de makkelijkste periode met veel – toch minder geroutineerde – vakantiekrachten. We zijn dan ook erg trots dat NIKO de hygiëne dubbel en dwars op orde heeft.

Mooie publiciteit voor NIKO!

Mooie publiciteit voor NIKO! Opleidingsfunctionaris Petra Bieshaar werd geïnterviewd voor een artikel in het Noord-Hollands Dagblad.

Prezo-keurmerk

9 december 2021

Prachtig nieuws voor NIKO! Onlangs heeft ons wijkzorgteam het PREZO-keurmerk officieel behaald. PREZO is een integraal kwaliteitsmodel voor de zorg. Het gaat uit van de landelijke eisen voor goede zorg. Middels onafhankelijke toetsing kan het PREZO-keurmerk worden behaald. Dat is NIKO’s wijkzorgteam gelukt en daar zijn we terecht zeer, zeer trots op! Chapeau aan alle medewerkers die hier zo keihard voor hebben gewerkt!

Hartjes