Actueel

Op de hoogte blijven van actueel nieuws van NIKO? Op deze pagina vindt u ons bewonersblad De Meerpoort, het weekmenu, de activiteitenkalender en ander belangrijk nieuws.

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nl Patiƫntenfederatie Nederland Stichting NiKo is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

Prezo-keurmerk

9 december 2021

Prachtig nieuws voor NIKO! Onlangs heeft ons wijkzorgteam het PREZO-keurmerk officieel behaald. PREZO is een integraal kwaliteitsmodel voor de zorg. Het gaat uit van de landelijke eisen voor goede zorg. Middels onafhankelijke toetsing kan het PREZO-keurmerk worden behaald. Dat is NIKO’s wijkzorgteam gelukt en daar zijn we terecht zeer, zeer trots op! Chapeau aan alle medewerkers die hier zo keihard voor hebben gewerkt!

Hartjes
Klik op de afbeelding om De Meerpoort te bekijken.

De Meerpoort

In De Meerpoort leest u leuk nieuws over onze locaties, gedichten en verhalen van u, voor u!

De Meerpoort januari 2022

Hartjes

De Activiteitenkalender

In de Activiteitenkalender treft u onze reguliere en bijzondere activiteiten.

In verband met het virus kunnen wij u momenteel helaas nog geen activiteitenkalender bieden. Zodra dit wel weer mogelijk is, vindt u deze hier.