Klachten of suggesties

Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet tevreden bent over onze zorg of dienstverlening. Of dat u tips of verbeterpunten hebt. Dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met de persoonlijke verzorging, de maaltijd of de verzorging van uw wasgoed. Onvrede of een klacht kan echter ook gaan over de wijze waarop er met u wordt omgegaan. Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht? Deel deze dan alstublieft met ons! We vernemen graag van u hoe we u beter van dienst kunnen zijn.

Wie kan onvrede kenbaar maken of een klacht indienen? Uzelf als bewoner natuurlijk. U kunt eventueel iemand vragen u daarbij te helpen, bijvoorbeeld uw wettelijk vertegenwoordiger. Hij of zij kan de klacht namens u indienen.

We hebben een klachtenfunctionaris waarmee u op ieder gewenst moment contact kunt opnemen. De klachtenfunctionaris heeft  geheimhoudingsplicht. Naast een goed luisterend oor kan de klachtenfunctionaris ook bemiddelen bij de oplossing van uw klacht. Dit gebeurt altijd in overleg met u. Uw verbeterpunt of klacht kunt u mailen naar: klachtenfunctionaris@stichtingniko.com. Mocht dit niet leiden tot een goede oplossing, dan kunt u een formele klacht bij een onafhankelijke klachtencommissie indienen.

NIKO is aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg. Meer informatie kunt u vinden op www.degeschillencommissiezorg.nl.

Download hier de klachtenflyer

Verbeterpunt of klacht?

Klachtenformulier

Graag vernemen we van u hoe we u beter van dienst kunnen zijn.

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.