Registratiesysteem voor vrijwilligers

5 maart 2024

Het is officieel! Zorgorganisatie NIKO werkt vanaf heden met het V4 Work systeem voor de registratie van de vrijwilligers database.

V4 Work systeem van Anchor Solutions is het gebruiksvriendelijke registratiesysteem voor zorginstellingen en welzijnsorganisaties voor registratie, coördinatie en rapportage van hulpvragen richting vrijwilligers en professionals. Met het systeem kunnen er ook eenvoudig klussen uitgezet of gekoppeld worden aan groepen (b.v Max mobielchauffeurs) of individuele vrijwilligers.

Bestuurder mevrouw Jenny Ploeg en Anchor Solutions hebben hun handtekening op het contract gezet en daarmee is de samenwerking officieel. Dat werd uiteraard gevierd met een heerlijk gebakje.

NIKO en vrijwilligerscoördinator Sandra Zeeman hebben hoge verwachtingen van dit systeem en kijken uit naar een prettige samenwerking!