NIKO een goede buur

NIKO staat niet alleen klaar voor bewoners en cliënten, maar voor alle senioren in Alkmaar-Zuid. Bij onze locatie De Nieuwpoort staan onze deuren voor u open, ook wanneer u zelfstandig thuis woont.

Geniet u van het zelfstandig thuis wonen maar bent u op zoek naar meer sociale contacten? U kunt bij ons terecht voor een warme maaltijd in ons restaurant, een bezoek aan onze bibliotheek of een van onze activiteiten.

Naast gezelligheid en sociale contacten kunnen wij u ondersteunen bij praktische zaken, zoals een maaltijdservice aan huis of hulp bij vervoer met de NIKO Max mobiel. Wij helpen u graag waar mogelijk.

Max mobiel

Zoekt u hulp bij vervoer? De NIKO Max mobiel staat voor u klaar. Het vervoer van de Max mobiel draait echter in zijn geheel op vrijwilligers. Wij kunnen daarom niet garanderen dat een aangevraagde rit doorgaat. Mocht een rit niet doorgaan dan wordt u hiervan op de hoogte gebracht.

Strippenkaart

U kunt bij ons terecht voor een warme maaltijd in ons restaurant of een van onze activiteiten in De Nieuwpoort. Wij hebben hiervoor activiteitenstrippenkaarten van 5 of 10 strippen en maaltijdstrippenkaarten van 5 strippen. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met de receptie. Welke activiteiten georganiseerd worden kunt u lezen in ons (maandelijkse) bewonersblad.