Wijkzorg

Bent u op zoek naar thuiszorghulp? Bij NIKO bieden wij wijkzorg op verschillende manieren aan. Zoekt u verpleging, verzorging of begeleiding bij u thuis? Het NIKO wijkzorgteam ondersteunt met thuiszorg zodat u thuis kunt blijven wonen en hulp krijgt bij fysieke klachten of lichamelijke verzorging. Het wijkzorgteam verleent 24 uur per dag alarmeringszorg. U ziet zoveel mogelijk dezelfde, vertrouwde gezichten. U krijgt persoonlijke aandacht en deskundige zorg. Neem contact op voor een eerste gesprek met NIKO wijkzorg.

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlPatiëntenfederatie NederlandStichting NiKo is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering
Hartjes

Wijkzorg

Het wijkzorgteam van NIKO is veelomvattend. De verpleegkundigen, verzorgenden en helpenden van het wijkzorgteam staan voor u klaar voor o.a.:

• verpleging: bijvoorbeeld het verzorgen van wonden, medicatie toedienen of zorg na een ongeval gedurende het herstel.
  • verzorging: persoonlijke verzorging zoals hulp bij wassen, aan- en uitkleden of het bereiden/hulp bij eten en drinken.
  • maaltijden aan huis
  • personenalarmering

Maaltijden aan huis

Dagelijks een gezonde, lekkere maaltijd verzorgen voor u zelf kan een flinke uitdaging zijn. Als het fysiek niet meer lukt of u er geen plezier uit haalt om zelf te koken, dan is onze maaltijdservice aan huis voor u wellicht een uitkomst.

U kunt incidenteel, regelmatig of dagelijks thuis genieten van een dagverse, koude of warme maaltijd. De maaltijden worden door ons bereid en bij u thuisbezorgd. Wij koken onze maaltijden traditioneel en per individuele klant op bestelling. Het aanbod van de maaltijden varieert dagelijks, zodat u op uw eigen persoonlijke menukaart kunt kiezen uit verschillende componenten (soep, groente, zetmeel, vlees, vis en nagerecht). U kunt van deze componenten uw menu samenstellen naar uw smaak.

Bestellen:

U kunt een menukeuzeformulier van de maaltijden telefonisch bij de receptie aanvragen. Uw maaltijd stelt u zelf samen door het gewenste voor-, hoofd- of nagerecht aan te kruisen en welke dagen u een maaltijd thuis wilt ontvangen. Van de bezorger ontvangt u bij bezorging van de maaltijden een nieuwe bestellijst. Wilt u onze maaltijdservice afnemen? Neem dan contact op via onderstaand contactformulier.