Vacatures bij NIKO

Op zoek naar een leuke baan in de zorg? Bekijk dan hier de openstaande vacatures. Bij NIKO hebben wij meerdere locaties en afdelingen met elk specifieke zorg. Daarvoor zoeken wij mensen met een hart voor de zorg als verzorgende IG, MMZ, helpende of verpleegkundige.

Staat jouw gewenste vacature er niet bij? Je kunt ons ook altijd een open sollicitatie sturen via sollicitatie@stichtingniko.nl!

Kom werken in de zorg bij een kleinere organisatie met een groot hart.

Vacatures

Zorgverantwoordelijke (EVV-er) – afdeling WMS in De Nieuwpoort

24-32 uur

Wil jij met plezier het verschil kunnen maken voor de bewoners én voor je collega’s? Dat kan als zorgverantwoordelijke (EVV-er) op afdeling Wonen met Structuur (WMS) in De Nieuwpoort.

Helpende plus – afdeling WMS in De Nieuwpoort

16-28 uur

Wil jij met plezier het verschil kunnen maken voor de bewoners én voor je collega’s? Dat kan als helpende plus op afdeling Wonen met Structuur (WMS) in De Nieuwpoort.

(Team)verpleegkundige – afdeling WMS in De Nieuwpoort

24-32 uur

Wil jij met plezier het verschil kunnen maken voor de bewoners én voor je collega’s? Als (team)verpleegkundige op afdeling Wonen met Structuur (WMS) in De Nieuwpoort kan dat.

BBL Verzorgende IG / Begeleider Maatschappelijke Zorg (niveau 3)

Wil jij graag werken en leren in de zorg? Opgeleid worden tot Verzorgende IG of Begeleider Maatschappelijke Zorg? Solliciteer voor een BBL-traject bij NIKO!

Vakantiekrachten gezocht!

De Nieuwpoort
In overleg

Volg jij een opleiding in de zorg en ben je op zoek naar een bijbaan voor de zomervakantie? Kom dan het gezellige team van NIKO ondersteunen! Wij zoeken vakantiekrachten zorg van 16 jaar en ouder!

Verzorgende IG – Somatiek

24 uur per week

Hé Verzorgende IG… kom jij onze afdeling somatiek op de begane grond ondersteunen? De bewoners kunnen jouw hulp goed gebruiken!

Helpende Plus – Somatiek

NIKO Alkmaar – De Nieuwpoort
Tot 28 uur per week (in overleg)

Wij zoeken een Helpende Plus voor de afdeling somatiek! Zoek jij een baan in de ouderenzorg bij een zéér gezellige organisatie? Kom bij ons!

EVV

De Nieuwpoort / De Palatijn – NIKO Alkmaar
minimaal 24 uur per week

Jij bent een belangrijke schakel tussen de bewoner, zijn familie en NIKO. Je hebt een coördinerende en signalerende rol en stelt samen met de bewoner een zorgplan op dat past binnen de mogelijkheden van de bewoner, of begeleidt je collega’s hierbij.

Verzorgende IG – Psychogeriatrie

De Nieuwpoort / De Palatijn – NIKO Alkmaar
uren in overleg

Bij ons draait de zorg om onze bewoners: mensen met dementie, allemaal met een eigen karakter, verhaal en zorgvraag. Naast je kerntaken begeleiden, verzorgen en verplegen, zorg je voor een glimlach op het gezicht van onze bewoners.

Verzorgende IG – Somatiek

De Nieuwpoort – NIKO Alkmaar
Maximaal 32 uur per week (uren in overleg)

Hé Verzorgende IG… De bewoners van NIKO met een somatische zorgvraag kunnen jouw hulp goed gebruiken!

Verhalen

Onze kleinschalige organisatie uit zich in een team van mooie mensen die graag samenwerken en elkaar kennen. Op deze manier werken we hard aan een veilige, maar ook gezellige omgeving voor iedereen. Gaandeweg creëren we mooie ervaringen en delen we verhalen met elkaar. Ben jij ook benieuwd naar verhalen van leden binnen het team of juist van de bewoners? Neem dan een kijkje in een werkdag bij NIKO op de verhalenpagina en lees de verhalen van NIKO medewerkers en vrijwilligers.