Vrijwilligers

Vrijwilligers zijn onmisbaar in de zorg, zo ook bij ons. Onze vrijwilligers vindt u op alle plekken in het gebouw. Ze bezoeken de bewoners voor een praatje, om even samen boodschappen te doen of een lekkere wandeling te maken in de buitenlucht. Ze helpen bij activiteiten als bingo, spelmiddagen of muziekoptredens, rijden als chauffeur in onze Max-mobiel of werken in onze huiswinkel.

Via ‘NIKO, een goede buur’ helpen wij senioren in onze wijk via een boodschappen- of maaltijdservice en met de ‘NIKO, Max mobiel’ vervoeren onze vrijwilligers personen van A naar B. Zonder vrijwilligers kunnen wij niet zo’n compleet, ondersteunend pakket aanbieden op onze locaties. Om een complete beleving te bieden, hebben wij de hulp nodig van vrijwilligers en iedere inzet is waardevol voor onze bewoners en cliënten. Ook als familielid of naasten van een van de bewoners bent u van harte welkom om ons als vrijwilliger te komen ondersteunen. Kijk voor een actueel overzicht van onze vrijwilligersvacatures op www.teamvrijwillig.nl en zoek op ‘Alkmaar’ en ‘NIKO’.

Wilt u meer weten over vrijwilligerswerk binnen NIKO, neem dan via onderstaand formulier contact op met onze Coördinator vrijwilligers Sandra Zeeman of mail of bel haar: s.zeeman@stichtingniko.nl / 072-5185000.

Download de brochure

Contactformulier Vrijwilligers

Heeft u een vraag over vrijwilligerswerk bij NIKO of wilt u zich aanmelden als vrijwilliger? Vult u dan onderstaand formulier in en wij komen er bij u op terug.

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.