EVV / Verzorgende IG – locatie De Nieuwpoort

Bij NIKO zijn we te gast in het huis van onze bewoners. Bij alles wat we doen staat hun welzijn centraal en samen vinden we mogelijkheden om aan hun wensen te voldoen. De ene bewoner heeft een andere zorgvraag dan de andere. Jij als EVV’er (Eerst Verantwoordelijke Verzorgende) weet dit maar al te goed.
Je biedt verzorging en begeleiding naar aanleiding van de behoeften en wensen van de bewoner. Kwaliteitsgericht werken is voor jou belangrijk. Je werkt methodisch en voert verpleegtechnische handelingen uit. Je helpt bewoners zoveel mogelijk zelf te doen en stimuleert ze actief te blijven.
We streven iedere dag naar een fijne dag en een gezellige leefomgeving voor iedereen.

Locatie De Nieuwpoort in Alkmaar
NIKO is een kleinschalige zorgorganisatie met 300 bewoners. De Nieuwpoort is een locatie met veel verschillende disciplines. Afdeling 5 is een knusse afdeling met 17 bewoners met voornamelijk een somatische zorgvraag.
Met een grote parkeerplaats naast de deur, is er altijd plek voor je auto. Onze fietsenstalling is afgedekt en afgesloten dus je stapt altijd op een droog zadel na een dienst. De Nieuwpoort in Alkmaar is het gemakkelijkst bereikbaar met de fiets of de auto.

De Nieuwpoort - Alkmaar
24 uur per week

Wil jij meer weten over hoe het is om bij NIKO te werken? Solliciteer dan! Zo ziet het proces er uit:

Stuur je e-mail naar: ilona.korver@stichtingniko.com of bel naar 06-21108586

Een vrijblijvende kennismaking volgt

Meelopen om de sfeer te proeven (alleen als je dat wilt)

We bespreken de arbeidsvoorwaarden

Je eerste werkdag, succes!

Zo ziet jouw inwerktraject eruit:
Je eerste twee dag- en avonddiensten loop je mee met het team. Ook word je gekoppeld aan een verpleegkundige en/of collega EVV; bij die collega kun je altijd terecht met vragen.

Jij zorgt voor NIKO:

* Diploma Verzorgende IG, aangevuld met diploma EVV of ambitie om dit diploma te halen

* Warme persoonlijkheid

* Je bent stressbestendig en besluitvaardig

* Je kunt goed zelfstandig werken, maar ook in teamverband

* Je hebt een positieve instelling en goede communicatieve vaardigheden

* Je vindt het leuk om te werken in een klein team

NIKO zorgt voor jou:

* Een salaris van maximaal €3.060,18 (schaal 40)

* Een contract voor onbepaalde tijd

* 28 uur per week (meer of minder is bespreekbaar)

* Een keuze uit je eigen secundaire voorwaarden: je hebt de mogelijkheid tot het aanschaffen van een fiets of een communicatiemiddel óf deelname aan ‘Gezond en Fit’

* Opleidingsmogelijkheden; wil jij jezelf verder ontwikkelen en zo meer verantwoordelijkheid krijgen? Wij leiden je graag op tot EVV’er of teammanager

Interesse? Solliciteer via het formulier:

Kom je bij ons werken?

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Max. bestandsgrootte: 64 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.